Dag 21: in Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu Dag 21: in Santiago de Compostela - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu

Dag 21: in Santiago de Compostela

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

26 Augustus 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Hallo allemaal,
Vanmiddag tegen 13.00 uur in Santiago de Compostela aangekomen. Een uitgebreid bericht stuur ik een dezer dagen nog. Daarvoor zal ik de computer in het Seminario gebruiken. Dus tot snel! Veel groetjes Dimphy

• 26 Augustus 2015 - 20:53

Bea:

Toos,

Je hebt weer een prestatie geleverd met een gouden randje. Weer mooie verhalen en de herinneringen neem je mee in je hart.

Bedankt dat ik het een klein stukje heb mogen mee genieten

hartelijke groet Bea en Ben

• 26 Augustus 2015 - 21:15

Marjan:

Hoi Dimphy,
    Proficiat, weer een geweldige prestatie! Tot maandag.

• 26 Augustus 2015 - 21:21

Ron:

Hoi Dimphy,

Gefeliciteerd met weer een knappe prestatie. Geniet nog lang na van al het moois dat je hebt beleefd.

Groeten,

Elly en Ron

• 26 Augustus 2015 - 21:41

Toos :

Geweldig gedaan, Dimphy.
    Geniet nog even van Santiago en heb daarna een goede reis terug.

Tot ziens, Toos

• 26 Augustus 2015 - 21:44

Mieke Jonkman:

Hoi Dimphy,
    Proficiat met weer een voltooide camino! Wat een geweldig gevoel moet er door je heen gaan als je aankomt en al die andere caminowandelaars ziet. Geniet van alles, het is toch weer een prestatie, een overwinning op jezelf! We zien elkaar over een tijdje, we klussen/vakantievieren nog even door, ook genieten!
    Liefs, Fridus en Mieke

• 26 Augustus 2015 - 21:54

Jos En Leonie:

Van harte gefeliciteerd met deze knappe prestatie, die niet "zomaar" op stille landweggetjes wordt neergezet, maar op een wijze dat iedere geïnteresseerde kan meegenieten.

De eindstreep is gehaald:
    Een diepe buiging voor je en .........

• 26 Augustus 2015 - 22:51

Anniek:

Hallo Dimphy,
    Geweldig, weer gelukt en zo snel. Geniet van de vrije dagen die je nu hebt. Groetjes en tot snel als je weer terug bent.
    Lieve groet Anniek en Anton

• 26 Augustus 2015 - 23:14

Jos:

Weer geweldig gedaan Dimphy,

Een bijzondere prestatie i.v.m. de extra kilometers elke dag.... maar ... het ging prima in precies 3 weken tijd!
    Geniet nog van de komende dagen (hopelijk met de Tuna de Derecho op het plein) en tot zaterdag!!!!

• 27 Augustus 2015 - 09:22

Frans:

Geweldig Dimphy. We hebben echt met je 'meegelopen en meegeleefd'. Goed gedaan meisje. Je ben een topper. Hartelijke groeten en graag tot ziens na ca. half oktober.

• 27 Augustus 2015 - 11:03

Bernadette:

Chapeau!!!!! Wat een prestatie weer en wat een ervaring erbij. Grote bewondering voor je. Je hebt het weer volbracht met wederom een hoop mooie herinneringen om op terug te kijken. Geniet nog van een paar mooie en fijne dagen met andere camino-gangers. Goede terugvlucht en welkom thuis. Lieve groetjes, Jan en Bernadette.

• 27 Augustus 2015 - 12:06

Lodewijk:

Proficiat Dimphy, ik denk niet dat ik je dit nog na ga doen.
    Nu nagenieten en terug naar huis. Denk maar even niet na over de
    komende weken. Dit neemt niemand je meer af,

groeten

Lodewijk

• 27 Augustus 2015 - 12:45

Wanderer To The Sea:

Hoera hoera hoera, ze heeft 't 'm gewoon wéér geflikt, je 4e camino, wat een topprestatie!
    Bij deze even een digitaal ontvangstcomité, dat je er even bij moet denken als je op het plein staat, want in 't echt sturen is beetje lastig: *fanfareorkest, tromgeroffel, pompom-dansers, juichende mensen, hoempapa, vlaggen, spandoek* ;-) Er is een super pelegrina aangekomen in Santiago!!!

• 27 Augustus 2015 - 13:24

Ans:

Hoi Dimphy, Fantastisch gedaan! Ik zie je volgende week woensdag weer en dan babbelen we verder!
    gr. Ans

• 27 Augustus 2015 - 17:48

Marian En Gijs:

Hallo Dimphy
    Super,al weer een mooie camino gelopen. Een hele prestatie. Geniet van alle mensen in santiago. Groetjes