Mijn vierde camino. - Reisverslag uit Tordesillas, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu Mijn vierde camino. - Reisverslag uit Tordesillas, Spanje van Dimphy Sande-Kessels - WaarBenJij.nu

Mijn vierde camino.

Door: Dimphy

Blijf op de hoogte en volg Dimphy

04 Augustus 2015 | Spanje, Tordesillas

Hallo allemaal,
Morgen begin ik aan mijn vierde camino. Afgelopen twee weken hebben Jos en ik in Spanje vakantie gehouden. We hebben o.a. Salamanca,Segovia, Avila, Zamora, Valladolid bekeken. Morgen brengt Jos mij naar Granja de Moreruela. Jos rijdt de komende dagen weer naar huis en ik begin aan de Camino Sanabrés, 380 kilometer naar Santiago de Compostela. Dus: tot de volgende keer! Dimphy

  • 09 Augustus 2015 - 08:54

    Frans:

    Alle goeds voor deze 4e tocht en weet dat velen in gedachten met je meereizen en zeker zal Santiago dat ook doen.
    Een veilige en spirituele tocht toegewenst. Marretje en Frans. en ook voor het 'thuisfront': alle goeds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Tordesillas

Camino Sanabres

Mijn vierde Camino.

Recente Reisverslagen:

06 September 2015

Botafumeiro

31 Augustus 2015

Weer thuis!

28 Augustus 2015

In Santiago de Compostela

26 Augustus 2015

Dag 21: in Santiago de Compostela

24 Augustus 2015

Dag 19: in Bandeira
Dimphy

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 436
Totaal aantal bezoekers 10146

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 29 Augustus 2015

Camino Sanabres

Landen bezocht: